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Approvisionneur(euse) bilingue anglais H/F Rueil-Malmaison

OFFRE POURVUE
Rémunération :
A NEGOCIER
Publié le :
20/09/2018
Contrat :
CDI
Indéterminé
Localisation :
Rueil-Malmaison
Réf. :
n°: JO-0084061
Fed Supply, cabinet de recrutement temporaire et permanent spécialisé sur les métiers ADV, Achats et Logistique, recherche pour une filiale d'un groupe international spécialisée en innovation électronique basée dans le 92 : Un ou une Approvisionneur(euse) bilingue anglais - H/F dans le cadre d'un CDI.

Votre fonction

Rattaché(e) au Supply Chain Manager, vos missions sont les suivantes :

In this role, the procurement officer is responsible for delivering all the orders received for the traded good business and ensure on time in full delivery for those orders. In addition, this individual will provided pre-sales and bid management support as requested. This position may evolve to encompass larger responsibilities, include the supply chain management of "projects".

- Procurement :
Create purchase orders in Oracle and send them to vendors,
Coordinate with vendors & logistics coordinator to ensure on time/in full delivery of goods,
Effectively process and communicate changes and delays on customer orders,
Perform daily transactions in Oracle to receive & ship goods & manage inventory,
Review supplier contracts and ensure back to back coverage for delivery terms and conditions,
Perform other reasonably related duties as assigned by immediate supervisor and other management as required,

- Expertise & Continuous improvement :
Analyze issues and opportunities for improvements in the supply chain,
Lead transformation projects with cross-functional teams to improve the processes & tools,

- Budget & Planning :
Build a planning with all the scheduled deliveries to ensure current & upcoming orders are delivered on time,
Report the expected revenue & gross margin expected for the ongoing projects.

Votre profil

Issu(e) d'une formation Bac+3 à bac+5, vous disposez d'une première expérience significative à un poste similaire, acquise au sein d'un secteur similaire,

Vous maîtrisez idéalement ORACLE et les outils bureautiques usuels (notamment Excel),

Vous disposez d'un niveau d'anglais courant (contacts au quotidien à l'écrit et à l'oral), la connaissance de l'espagnol est un plus.

Organisé(e) dans votre travail, vous êtes autonome dans la gestion quotidienne des priorités.

Compétences relationnelles :
- Etre capable de travailler en équipe,
- Etre rigoureux(se), avoir le sens du détail,
- Etre à l'écoute.

Nous vous proposons

Fed Supply, cabinet de recrutement temporaire et permanent spécialisé sur les métiers ADV, Achats et Logistique, recherche pour une filiale d'un groupe international spécialisé en innovation électronique basée dans le 92 : Un ou une Procurement Officer - Anglais Courant - H/F dans le cadre d'un CDI.

Rattaché(e) au Supply Chain Manager, vos missions sont les suivantes :

In this role, the procurement officer is responsible for delivering all the orders received for the traded good business and ensure on time in full delivery for those orders. In addition, this individual will provided pre-sales and bid management support as requested. This position may evolve to encompass larger responsibilities, include the supply chain management of "projects".

- Procurement :
Create purchase orders in Oracle and send them to vendors,
Coordinate with vendors & logistics coordinator to ensure on time/in full delivery of goods,
Effectively process and communicate changes and delays on customer orders,
Perform daily transactions in Oracle to receive & ship goods & manage inventory,
Review supplier contracts and ensure back to back coverage for delivery terms and conditions,
Perform other reasonably related duties as assigned by immediate supervisor and other management as required,

- Expertise & Continuous improvement :
Analyze issues and opportunities for improvements in the supply chain,
Lead transformation projects with cross-functional teams to improve the processes & tools,

- Budget & Planning :
Build a planning with all the scheduled deliveries to ensure current & upcoming orders are delivered on time,
Report the expected revenue & gross margin expected for the ongoing projects.

Issu(e) d'une formation Bac+3 à bac+5, vous disposez d'une première expérience significative à un poste similaire, acquise au sein d'un secteur similaire,

Vous maîtrisez idéalement ORACLE et les outils bureautiques usuels (notamment Excel),

Vous disposez d'un niveau d'anglais courant (contacts au quotidien à l'écrit et à l'oral), la connaissance de l'espagnol est un plus.

Organisé(e) dans votre travail, vous êtes autonome dans la gestion quotidienne des priorités.

Compétences relationnelles :
- Etre capable de travailler en équipe,
- Etre rigoureux(se), avoir le sens du détail,
- Etre à l'écoute.

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